SSS

Erudm platformu kullanıcı adınız öğrenci numaranıza @erciyes.edu.tr uzantısını eklenerek oluşan mail adresinizdir (öğrencino@erciyes.edu.tr)

Öğrencilerimiz parola belirleme bağlantısından ilk parolasını ya da yeni parolasını belirleyip kurumsal mail adresi öğrencino@erciyes.edu.tr ve yeni belirlediği parola ile ERUDM sistemine giriş yapabilecektir.

Parola sıfırlama aşamasında cep telefonu bilgisi eksik/yanlış olan öğrencilerimiz sorun yaşayabilir. Bu öğrencilerimiz OBİSİS sisteminde cep telefonu alanını güncelledikten bir sonraki saat başından itibaren parola belirleme adresinden parolasını yeniden oluşturabilecektir.

Sanal Sınıf Oturumları, daha sonra tekrar izlenebilmek üzere kaydedilebilmektedir. kayıtlı oturum arşivleri sistem üzerinden izlenebilmektedir.

Öğrenciler ve Öğretim Elemanları, sorumlu oldukları derslerle ilişkili sanal sınıf oturumlarının kayıtlarına (arşivlerine)sistem üzerinden kolayca ulaşabilmektedir.

Sanal sınıf oturumlarını Öğretim Elemanı oluşturduğu oturumu açarak 'Toplantı Sahibi' sıfatıyla toplantıyı kaydeder ve böylece Öğrenci ve Öğretim Elemanı tarafından sanal sınıf oturum kayıtları izlenebilir.

Bir Öğrenci, sistem üzerinden kayıtlı olduğu şubelerdeki derslerin sanal sınıf oturumlarından katılamadığı ya da katılıp tekrar izlemek istediklerinin kayıtlarına ulaşabilir.

Öğrenci, sanal sınıf oturumlarının kayıtlarını izlemek için:

A. Öğrenci Ana Sayfasında Ders İşlemleri bağlantısına tıklar.

B. Derslerim sayfasında derslerin listelendiği tablonun ör: AİİT-01/ SANAL SINIF, YDİL-01/ SANAL SINIF veya TDİL-01/ SANAL SINIF linkine tıklar.

Şekil 1: Sanal Sınıf Oturum Listesi-Oturum Arşivi Açma



Geçme Notu Final Sınavından Minimum 50 almak şartıyla, dersin ortalaması 50 olan öğrencilerimiz dersi geçmiş sayılmaktadır. Ortalaması 50 geçen fakat Final sınavından 50 puanın altında kalan öğrenci dersten direkt kalmaktadır.

Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından verilmekte olan derslerden devam zorunluluğu bulunmaktadır.

2018-2019 EĞİTİM ÖĞRETİM DÖNEMİ GÜZ YARIYILINDAN İTİBAREN derslerden devam şartını sağlamak için: 14 HAFTA SÜRECEK DERSLERDEN %90 ORANINDA DEVAM ZORUNLULUĞU BULUNMAKTADIR.

14 HAFTALIK DERS SÜRESİNCE 8 HAFTAYI (CANLI veya ARŞİV) İZLEMEK ZORUNDASINIZ. Devam şartını sağlamak için :

1- Derslerin en az 8 Canlı veya Arşiv kaydı izlenmesi gerekmektedir.

2- Girilen her dersin başından sonuna kadar tamamının izlenmesi gerekmektedir.

3- Kısa süreli giriş-çıkışlar devamdan sayılmamaktadır.

4- Erciyes Üniversitesi olarak Üniversite Yerleşkesinin tamamında ücretsiz ve sınırsız kablosuz internet imkânı öğrencilerimize sunulmaktadır. Uzaktan Eğitim Sistemine, dizüstü bilgisayar, tablet bilgisayar, akıllı telefon vb. birçok cihaz ile bağlanılabilmektedir.

5- Ayrıca Erciyes Üniversitesi Merkez Kütüphanesinde bulunan 100 kişilik bilgisayar laboratuvarı, sabah 08.00’den gece 23.00’a kadar kesintisiz hizmet vermektedir.

Öğrencilerin devamsızlıktan kalmamaları için bu hususlara dikkat etmeleri gerekmektedir.

DERS SAAT ve GÜNLERİNİZİ DEĞİŞTİRDİĞİNİZ TAKDİRDE İZLEDİĞİNİZ TÜM KAYITLAR SİLİNECEKTİR(CANLI VEYA ARŞİV'İZLENMİŞ DERSLER'). BU DURUMU GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURARAK DERSİNİZİN SAAT ve GÜNÜNÜ DEĞİŞTİRİNİZ.

Ders kayıt işlemleriniz tamamlandığında sizlere kullanıcı adı ve şifrenizle ilgili web sitemiz ve facebook, twitter adreslerimiz üzerinden bilgi verilecektir. Daha sonra unutmanız halinde 0352 437 93 20 numaralı telefonu arayarak yeni bir şifre talebinde bulunmanız gerekmektedir.

ÖĞRENCİLERİN SİSTEME GİRİŞ YAPMALARI İÇİN GEREKLİ OLAN KULLANICI KODU : ÖĞRENCİ NUMARANIZDIR. (DIŞARIDAN GELEN ÖĞRENCİLER İÇİN ÖĞRENCİ İŞLERİNDEN VERİLEN NUMARADIR)

KULLANICI ŞİFRESİ : TC KİMLİK NUMARASININ İLK 6 HANESİDİR.

SİSTEME ATAMALARINIZ YAPILDIKTAN SONRA ERİŞİM YAPABİLİRSİNİZ.